fredag 9. juni 2006

Jobb og slikt..

Humoer: Ganske bra
Hoerer paa: Alicia Keys - Unbreakable

Ja, det har seg saann at til og med en utvekslings student maa tenke paa fremtiden og faa seg en jobb. Ja, jeg har soekt. For akkuratt 5 minutt siden la jeg inn en CV paa manpower.no og haaper det gaar bra. Jeg har ogsaa soekt paa noen andre jobber. Men de sier jeg ikke her i redsel for at andre skal legge inn en soeknad der og, for jeg liker aa ha minst mulig konkurranse.

Ja, jeg kunne jobbet i Kongeparken i aar og, men jeg lot det gaa. Jeg vil gjoer noe nytt, noe fresh og spennende (Dette er ikke en jobbsoeknad, bare litt reklame). For alle har jo en jobb naa for tiden, eller i alle fall de fleste jeg kjenner. Og jeg liker aa jobbe. Jeg foeler meg voksen og ansvarlig naar jeg jobber, og det er en bra ting, sant?

Uansett saa krysser jeg fingre, taer, armer og bein i at jeg faar napp i en eller annen jobb!

12 dager til jeg er hjemme i Norge-landet, og 12 dager til jeg er 18 aar! KOOOSI!

Ingen kommentarer: