torsdag 16. mars 2006

Nye tider

Heihei mine kjaere trofaste lesere!

Du har sikkert ikke hoert det (utenom dere jeg vet har hoert det, fordi jeg sa det til dere), men jeg har skiftet familie. Det var mange faktorer til dette byttet, noe jeg aller noedikst vil gaa inn paa. Jeg bor naa hos min midlertidige verts familie Bruynis, som har 3 doetre, men den eldste gaar paa college. Det er Heather. Danielle er senior, og jeg kjente henne fra foer. Den yngste er Lauren som er 16. Mor Kathy og far Chris.

Muskialen gaar bra, premiere i morgen, fredag. Jeg gleder meg til aa se hvordan det gaar. Jeg har ikke saerlig stor rolle; danser og saa har jeg et par linjer. Men det er goey likevel. Kathy skal ta bilder i kveld, for vi har full gjennomkjoering, og i dag er den eneste dagen folk kan ta bilder og film.

Haaper alle dere der hjemme har det bra!
Klem Karin

3 kommentarer:

Anonymous sa...

GID

Sigrund sa...

Hei Karin!

Bra du he fått fikst dæg en familie igjen. Ser at du ska vær mæ på musikal. Dæ hørtes kjempegildt ud å vær mæ på! Kæ du ska vær denne gongen?
Va veldig kjekt å snakka mæ dæg på telefonen for 2 vege si foresten:D

Håbe alt står bra te mæ dæg!!
Lykke te mæ musikalen!!! Dæ går nok supert:)
Me snakkes plutselig!

klem frå Sigrund

Anonymous sa...

Hei, kossen får me sånn at dei så kommentere ikkje trenge å ver bloggere?

Cecilie