torsdag 25. august 2005

Skole aa saannt

Lyden av Amerikansk aksent blandet med dur av PC.

Det er tid for Yearbook-class. Alle vimser egentligt rundt. Jeg har valgt hvilke side jeg vil gjoere. Jeg tok Musical. Jeg har allerede hatt Study Hall (Studietime), American Government, World Literature(Engelsk), Biologi og naa Yearbook. Neste time er Anatomy and Physiology, etter det Algebra og saa Spansk. Vet ikke om jeg skal melde meg paa noe sport. Kanskje til vaaren.

Cedar Point, verdens stoerste fornoyelsespark var sjefs!! Jeg tok alle de store berg og dalbanene! Det var masse koe (line, que) ca en time paa hver. Tok Millennium Force, den stoerste berg og dalbanen i verden! Men selv om den er stor og ny, var Magnum 200 bedre! Den er ca 30 aar gammel, men faktisk favoritten i parken. Alt er stort over her, saa Kongeparken virker VELDIG lite her.

Likevel savner jeg folk hjemme. Vaer snille aa send meg e-mail, for de er saa koselige aa lese!

Glad i dere!

2 kommentarer:

Kari sa...

hei Karin!

Hørtest litt avansert ud md adle dei fagå:S elle jaffal for mg.. e d lett?

Nå he me au bjunt på skulen, eg går i 2afa viss du lurte, md audun skryten som kontaktlærar...;) gudd d..

Kongeparken e ikkje så fælt store nei. sgo likt å våre i Cedar point=)

Du e grævla heldige!

Me snakkest=)

Karin sa...

heia Kari!
Sorry at eg ikkje har svart tidligare! Det e ganske vanskeligt... for me faar bare 1-2 dager paa leksene, i stede for 1 uka saann som hjemma! Du kan altsaa sennna mld te meg paa its-learning, det funke :D

Du maa nesten reisa te cedar point en gong i livet!

savne deg!
klem karin!