fredag 1. oktober 2004

Jobben og sånnt

Jeg har jobb i to dager til. Det er litt trist. Skulle gjerne hatt en jobb, liksom. Men ellers er jobben bra. Eller.. Lønna kunne trolig vært mye, mye, MYE bedre. Men det er jeg som har bestemt meg for å jobbe der, så jeg kan jo egentlig ikke klage. Fikk 3000 kr inn på kontoen i dag. Det var jo ganske kjekt.



Men utenom jobben vil jeg skrive om noe annet også. Jeg vil skrive om den fine sangen Hallelujah av Jeff Buckley. Den sangen er en av de fineste i verden. Ikke bare er den ugjennomtrengelig vakker, men den er myk og hard på samme tid. Blir visst litt filosofisk her, men poenget mitt er; dette er fine, fine sangen! (Og den hjelper mot hjertesorg).



er det Høstferie! JAAAAAA!





4 kommentarer:

Ine sa...

Hey!
Kor du he fått den sangen i frå? Eg og he an, ser du. På The OC soundtracken. Eg trur Helena fekk an av meg ei gong...

Eirik sa...

Yo. Beklage at eg ikkje gidde å kommentera alltid, ,men d e litt stress. Vett kje heilt ke eg ska skriva. Vist eg ikkje skive enn kommentar på dine fremtidige innleg så kan du uansett stola på at eg lese di. (har ett program så vise ke ti siå blir oppdatert)
snakes

Karin sa...

Eg fant den sangen heilt av meg sjøl. flinke meg. eg har ikkje hørrt an på O.C nei. Og takk Eirik :)

Anonymous sa...

Keep up the good work Awning recovers www all preggo pics com mitsubishi wd52528 manual Regal nissan atlanta Canon powershot sd300 4mp digital elph camera with Neonates med sheet for vitamin k mitsubishi dealers in portland new hampshire boating safety course taylor circuit breaker