onsdag 22. september 2004

Cecilie, min venn

Dagen i dag har vært en flott opplevelse. Utenom matteprøven, men den var egentlig ikke så veldig teit, bare litt. Skolen er generelt ganske gøy, med noen unntak. Som for eksempel de korte friminuttene. Det er jo så vidt jeg klarer reise meg fra stolen, før vi skal sette oss igjen.



Men over til noe litt gøyere. Etter skolen sykklet jeg hjem. Sykkelen min er ødelagt. Setet er helt løst. Dette er ganske ubehagelig i grunnen. Jeg liker ikke sykkelen min. Den er teit. Jeg vet ikke hvorfor jeg sa at dette var gøyere. Det er det jo ikke. Men noe som er gøy er å trene. Jeg og min aller aller beste venn (se sangen: Du er min aller beste venn) Cecilie var og spant i dag. Nei, vi rånet ikke med en Merzedes, vi sykklet på Sports Club. Ja, dere "Æg træne bare i apparat"- folk, det er flott med spinning! Helt supert!



Cecilie hadde med sjokolade i dag. Hun er snill. Men jeg er snill óg. For hun får sanger av meg. Selv om det ikke koster noe da. Men hun er veldig snill. Takk Cecilie.



Nå skal jeg synge. Hadet





Ingen kommentarer: