mandag 2. januar 2012

2012

Oj, eit nytt år, og eg har vore dårleg bloggar. Desember vart travel for min del, så no byrjar eg det nye året med blanke ark.

2011 var eit år på godt og vondt. Men 22. juli er nok det er vil hugse best, som me alle vil. Eg håper 2012 vart eit mykje betre år.

Her er ein liten instagramoppdatering som plaster på såret for mi labre blogging i det siste.




Bokhylla som er eit fantastisk sammensurium av mine og Tor sine bøker. Kanina eg vann i eit veddemål med søskenbarnet mitt. Han har den enno på fôr.





Glitternegler! Fekk to neklelakkar med masse glitter frå OPI av Marianne til jul. I år hadde eg ansvaret for nyttårskalkuna. It was a great success!





Eggs Benedict på Smakverket saman med gode venninner.

No byrjer kvardagen. Skal nok ikkje sjå vekk ifrå at det vart ein del blogging frå lesesalen ;)

Godt nyttår, folkens!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan eg snart få se bilder?

Synne sa...

Det så ut som en spennende bokhylle, og for en søt kaninkrabat. Godt nytt år!

Mira sa...

Fin kanin, fellow Bergens-beboer :)

line aurora sa...

nytt år, nye bloggemuligheter! vuhu! akkurat det gjelder nok i massevis for både deg og meg. vi er jo like dårlige til å oppdatere, begge to. haha. vi får mase litt på hverandre. nå er det åtte dager siden ditt siste innlegg. skjerp deg!