søndag 23. mars 2008

Påske, og slik

Da var nok en påskeferie snart over, huff og huff som tiden flyr. Vært hjemme i en uke og to dager nå, og kjenner at Bergens regn og andre herligheter kaller på meg. "Hjem" farer jeg på tirsdag kveld, og da skal en se at lesing og pugging står for tur. Halvannen måned til eksamen, iiik og gru.

Jeg har i tillegg fått meg en hoven mandel som har vært litt plagsom i ferien. Men jeg lot den være, og nå kjenner jeg ikke så mye til den. Kanskje litt når jeg spiser og drikker, men utenom det har den latt meg være relativt i fred. Tilbake til ferie, det er herlig, er det ikke? Å slippe å kjøpe sin egen mat, slippe å lage den, osv. Å reise hjem til foreldre er som å reise på en liten hotellferie, egentlig. Service hele døgnet, og en slipper til og med å gi dem tips! Et takk er nok, kanskje en klem i ny og ne. Fantastisk flott.

For å oppsummere en herlig ferie, legger jeg ut dette bilde av en harepus og en andunge. God Påske, og ser dere neste gang!


2 kommentarer:

Helena sa...

kimmen min spurte meg nettopp om kylling ikkje va det sama som høna... sukk. :P

Karin sa...

HAHA! Han stråle te av og te, han der :P