søndag 15. april 2007

Wish me luck ;)

DINE STUDIEØNSKER FOR 2007-OPPTAKET I PRIORITERT REKKEFØLGE

KODE STED STUDIUM
1. 184919 UiB USA-studier
2. 201881 HiA Statsvitenskap
3. 205881 HiBu Statsvitenskap, Kongsberg
4. 184879 UiB Sosialantropologi
5. 184878 UiB Sammenliknende politikk
6. 201484 HiA Utviklingsstudier
7. 201900 HiA Arbeids- og velferdsforvaltning
8. 194881 NTNU Statsvitenskap
9. 194879 NTNU Sosialantropologi
10. 194876 NTNU Psykologi
UiB = Universitetet i Bergen
HiA = Høgskolen i Agder
HiBu = Høgskolen i Buskerud
NTNU = NTNU (Trondheim)

Får håpe jeg kommer inn på i alle fall ett av disse ønskene!
And that's all for now, folks =)

5 kommentarer:

Astri sa...

Høgskulen i buskerud??

vått in de vøøøørld???
k m å bli verande sjå meg i stavanger. du kan få ta toge m meg kver måron! ;)

Kari sa...

hehe Karin! DU e løjen:) Virke som enn Bjørn Viktor Tyse er ein god kar ja!

Lykke te med vidare studier:) Men ikkje gidd å ver i USA ett år te..

-Kari-

Karin sa...

Astri : Ja, klart det. Må jo få litt intellekt inn på skulen sin de og!
Og eg tar ikkje tog mer enn eg må :P

kari : DU e løyen Kari! Han e ein kjempekar, eg ligan.
Nei, eg tror ikkje eg ska te usa igjen. TROR EG! :P

oh, you better know who dis is, bitch sa...

eg syns godt at du kan kommentera på bloggen min! eg he TROSS ALT dedikert ann te deg å din kjære, som forresten ville gje meg/låna meg (huske kje heilt) jakken sin siden han fekk jomperen av meg. så snille e han :D menne som sagt, hvis du ikkje får ræoå i gir å kommentere som en vind, komme eg innom å krøste tryne ditt enn av di nærmaste dagene. (visste DU eg konne ver skummel? :O)

Anonymous sa...

det jeg var ute etter, takk