tirsdag 8. juli 2008

Life - as it should be

Ah, jeg liker livet mitt! Selv om det regna i dag, og store deler av dagen oppholdt jeg meg på Kvadrat ved min fantastiske jobb i Posten, liker jeg livet mitt!

Jeg skal besøke min gode venninne Ingrid aka Ingsalfa i slutten av juli, selv om jeg egentlig ikke har råd, grunnet en liten ulykke jeg hadde tidligere i sommer. Men jeg vil, derfor skal jeg.

Jeg skal jobbe, men det gjør meg ingenting, for jeg kunne ikke fått bedre kollegaer der nede i kjelleren på Kvaddis.

Jeg gleder meg også til at jentene mine, Cecilie, Helena og Ragnhild kommer hjem neste uke! Og så gleder jeg meg til august, når jeg shipper meg selv tilbake til Vestlandets hovedstad og begynner et nytt semester med fadderuke, radio og så klart studering på høyt plan.

Jeg unner alle en god sommer, til og med de som ikke legger igjen en hilsen. Men MEST de som skriver til meg. Da blir jeg ENDA mer glad, om det er mulig.

KOZ

Ingen kommentarer: